Resfeber




Nu är klockan tjugo över åtta och pappan har packat det sista inför morgondagens resa. Han kör mot Arlanda redan klockan tre i morgon bitti så för honom är det natti natti redan nu. Själv sitter jag uppe en liten stund till och kollar Mitt i naturen och passar på att blogga lite.

Stora E sa idag att hon sett en tjej som kunde gå ner i spagat. -Det är svårt, sa jag. -Ja, fast det kan jag med, svarade hon då, men mina ben säger nej här uppe på knät, det knät här uppe och så pekade hon på ljumskarna. Så HON kan gå ner i spagat, om det inte var för ljumskarna som sa nej...


Nu blir det dram efter dram efter dram för D ända tills på onsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0