Saknad...

Stora E är nu på väg hem. Hon har sovit hos farmor och farfar och har idag varit på Skansen.
Att det kan vara så tyst hemma... det märks att det är något som saknas - storasyster! Lilla E har varit helt underbar, som vanligt, hon bara skrattar den ungen. Men det är något som saknas mig... suck, nu är hon snart hemma i alla fall. Ska bli skönt att få kramas med henne i natt.

Lillasyster fick komma upp i sängen i natt, eftersom hon vaknade redan klockan tre. Då var det enklast att mata i sängen och sedan somna om, vilket hon gjorde och sov till klockan åtta! Så skönt! Jag börjar nog bli lite fööör bortskämd nu med barn som bara sover och sover... Det blir lätt att man tar det för givet till slut.

Ja, ja, snart kommer det väl en förkylning och ruskar om i sovvanorna hos dem båda... '

Varje dag kommer jag på kul och bra saker att skriva om här på bloggen. Jag tänker, -ska jag kanske skriva upp det så jag kommer ihåg det... neeej, det HÄR kommer jag att minnas i alla fall... SURE! Inte en chans! Samma sak VARJE DAG! Att jag aldrig lär mig.

Pappan ringde tidigare idag och de har det superbra! Cyklar och åker taxi till diverse whiskyprovningar och annat kul. Nu är det inte långt kvar tills han kommer hem.
I morgon blir det dagis för den stora och softa hemma för mamman och den lilla.

Det var allt för idag, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0