Utvilad!

Vaknade klockan kvart i sex, av att sambons väckarklocka pep... bebin låg lugnt och sov i sin säng, sååå skönt!
Vågar man hoppas att mörkläggningen börjar ge resultat? Nä, förmodligen inte, men det är så skönt att känna sig utvilad. Det blev sju timmars ostörd sömn i natt, inte ens katten krafsade på dörren för att komma in/gå ut!

Sambon har nu belamrat hela uterummet med sin packning inför morgondagens resa till Skottland. Det gäller att minimera packningen, ni som rest med mig till London, J och M, vet ju... DUMPA!!! Riktigt så rabiat är inte D, men han har provpackat väskan för att se hur många whiskyrör som får plats utan att riskera trasiga flaskor och så.
Ja, då blir man whiskyänka igen då... med två barn denna gång. Det ska nog gå bra, någon gång måste man ju släppa sargen och joina matchen och få tvåbarnschocken. Längtar lite till hösten, då JAG ska få åka iväg några dagar till favoritstaden, LONDON!!!  

Idag har jag inte planerat in något, bara vara hemma och skrota tror jag. Med tanke på att bebisen sov länge och redan sover middag, så lär det inte bli mycket middagssovande för mamman idag. Inte för att det behövs med all sömn jag fick i natt, men det är ju så mysigt att ligga bredvid den lilla och kramas lite.

Nä, dags att sätta en blåslampa där bak på den stora och masa sig iväg till förskolan... Sista dagen denna vecka, nu väntar fyra hela dagar ledigt, med allt möjligt kul inbokat. Det gäller att aktivera henne, speciellt nu när pappan inte kommer vara hemma. Därför blir det besök och middag hos mormor, övernattning hos farmor och farfar och eventuellt en tur till Skansen med sistnämnda. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute och busa och springa av oss ordentligt!


Älsklingarna!

Kommentarer
Postat av: Tova

Vilka sötnosar :) den yngsta ser ju ut att vara lika gammal som min son ungefär? (Han är 4½ månad)

kram

2010-05-24 @ 22:36:37
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0